Veel gestelde vragen | Forum Index | SCDiet.nl Index | FAQFAQ    ZoekenZoeken     GebruikerslijstGebruikerslijst       RegistreerRegistreer  ProfielProfiel    InloggenInloggen      

interview in Gezond Nu

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SCDiet.nl Forum Index -> De huiskamer
Onderstaande advertentie kan recepten en pillen bevatten die niet toegestaan zijn bij het SCDiet: (reclame uitzetten bij "Forum stijl")
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Annelies M

BerichtGeplaatst: Di Mrt 23, 2010 7:52 am    Onderwerp: interview in Gezond Nu Reageer met quote

Hallo allemaal,

in de april uitgave van het tijdschrift Gezond Nu staat een interview met mij over mijn ervaring met Colitis Ulcerosa. Achteraf bekeken, vind ik het hier en daar wat ' dramatischer' dan bedoeld en jammer genoeg is het SCdiet minder goed belicht dan mijn uitdrukkelijk verzoek daarover.

Want, en daarom meld ik het hier nog maar weer even: inmiddels gaat het zo goed, dat van ' ziekte' nog nauwelijks sprake lijkt. Mede en hoofdzakelijk dankzij het dieet. Waarmee ik maar tegen iedere beginner wil zeggen: houd het vol en wijk liever niet af van het dieet. Het kost tijd, soms jaren om beter te worden, maar waarschijnlijk heeft het net zo veel tijd gekost ziek te worden. Mijn verhaal is allang een succesverhaal te noemen.

Veel succes allemaal,

Annelies
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
oud 1310

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 24, 2010 3:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Annelies,
Wat goed dat intervieuw in het tijdschrift, ik ga het in de gaten houden of ik het zie en dan kijken of ik het ga kopen en lezen.
gr.marion
Naar boven
Onderstaande advertentie kan recepten en pillen bevatten die niet toegestaan zijn bij het SCDiet: (reclame uitzetten bij "Forum stijl")
Annelies M

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 24, 2010 3:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote

En dan wens ik jou toe dat je na Zwitserland je gezondheid ook helemaal op de rails krijgt.

Lieve groet,

Annelies
Naar boven
Cherie

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 24, 2010 3:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Leuk Annelies! Very Happy

Cherie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SCDiet.nl Forum Index -> De huiskamer Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: