Geplaatst: Di Mrt 23, 2010 7:52 am Onderwerp: interview in Gezond Nu
Hallo allemaal,
in de april uitgave van het tijdschrift Gezond Nu staat een interview met mij over mijn ervaring met Colitis Ulcerosa. Achteraf bekeken, vind ik het hier en daar wat ' dramatischer' dan bedoeld en jammer genoeg is het SCdiet minder goed belicht dan mijn uitdrukkelijk verzoek daarover.
Want, en daarom meld ik het hier nog maar weer even: inmiddels gaat het zo goed, dat van ' ziekte' nog nauwelijks sprake lijkt. Mede en hoofdzakelijk dankzij het dieet. Waarmee ik maar tegen iedere beginner wil zeggen: houd het vol en wijk liever niet af van het dieet. Het kost tijd, soms jaren om beter te worden, maar waarschijnlijk heeft het net zo veel tijd gekost ziek te worden. Mijn verhaal is allang een succesverhaal te noemen.
Hoi Annelies,
Wat goed dat intervieuw in het tijdschrift, ik ga het in de gaten houden of ik het zie en dan kijken of ik het ga kopen en lezen.
gr.marion