Geplaatst: Do Nov 17, 2011 2:37 pm Onderwerp: gratis well yoghurt maker
Hoi allemaal,
Ik heb een yoghurtmaker van well, maar gebruik hem niet meer.
Ik wilde hem net op marktplaats zetten, maar brak het thermometertje dat er los bij zit. De machine is als nieuw.
Hij is gratis op te halen.
Dan ben ik zeker wel geïnteresseerd als hij verder goed werkt, een thermometer kan ook op andere manier gedaan worden lijkt me?
Ik moet dan alleen even kijken hoe ik dat aan kan pakken want ik kom zelf uit brabant, Veghel. Ik weet niet of mijn man met zijn werk daar in de buurt komt namelijk. Zou het anders ook per post verstuurd kunnen worden misschien?
Dat kan zeker. Ik gebruik hem niet meer, omdat ik het dieet niet meer hoef te volgen. Ben dit weekend in Brabant. Misschien is dat iets. Wil hem ook verzenden. Als je de verzendkosten overmaakt is dat ook geen probleem. wat is je mail? Dat overlegd wat makkelijker over hoe en wat.