Onderstaande advertentie kan recepten en pillen bevatten die niet toegestaan zijn bij het SCDiet: (reclame uitzetten bij "Forum stijl")
oud 1341
Geplaatst: Wo Apr 25, 2012 4:11 pm Onderwerp: waar kopen jullie de STEVIA ??
Ik doe het steviapoeder in een cocktaiprikker busje, daarvan plak ik alle gaatjes af met plakband, behalve 1 gaatje.
Opening kun je draaiend afsluiten.....zo kan ik "strooien".
Geplaatst: Za Jul 21, 2012 10:18 am Onderwerp: JAJA Stevioside voor Wim(ula)
Beste Wim,
Als je binnkenkort weer JAJA Stevioside gaat bestellen zou ik ook graag mee willen bestellen. Ik denk dan aan de 8 oz. zak en een 15 gr. busje.
Hoor graag of dit mogelijk is.
Geplaatst: Za Jul 21, 2012 11:18 am Onderwerp: Re: JAJA Stevioside voor Wim(ula)
marliellen schreef:
Beste Wim,
Als je binnkenkort weer JAJA Stevioside gaat bestellen zou ik ook graag mee willen bestellen. Ik denk dan aan de 8 oz. zak en een 15 gr. busje.
Ik ben wat zuiniger en minder zoetgebruiker dan vroeger. Ik denk dat ik nog wel tot einde van het jaar genoeg Stevia heb. Als ik weer ga bestellen, zal ik dat ruim van te voren hier bekend maken, zodat er iets geregeld kan worden.
Geplaatst: Za Jul 21, 2012 11:26 am Onderwerp: Re: JAJA Stevioside voor Wim(ula)
Wimula schreef:
marliellen schreef:
Beste Wim,
Ik ben wat zuiniger en minder zoetgebruiker dan vroeger. Ik denk dat ik nog wel tot einde van het jaar genoeg Stevia heb. Als ik weer ga bestellen, zal ik dat ruim van te voren hier bekend maken, zodat er iets geregeld kan worden.
Wim
Geweldig!
Ik kan ook nog ruim vooruit met wat ik nu in huis heb. Doe ruim een jaar met 100 gram denk ik. Alleen vind ik de Stevia die ik nu heb toch wel bitter en zou daarom graag de yaya proberen. De hoge verzendkosten houden me tegen om het te proberen
Ik ben overgestapt op nevella - http://nevella.com/probiotics/nl/granules.html
Het bevalt me goed dus ik doe toch maar niet mee als je weer gaat bestellen Wim.
Er wordt nu ook stevia verkocht bij AH
Sucralose is een laagcalorische, kunstmatige zoetstof die wordt vervaardigd door een gecontroleerde chlorering van sacharose, en die 500 tot 600 maal zo zoet is als suiker.
Kunstmatige sacharose nog eens gechloreerd...............brrrrrrrrrrrrrr, mij niet gezien
Ik denk dat alles wat echt wit is dat kunstmatig is geworden, (op melk na misschien ) daar kan ik me niet zo druk om maken.
Afgelopen maanden ben ik 10 kilo afgevallen omdat ik mijzelf te zwaar vond voor mijn gezondheid, voor het mooi kan ik het niet meer opbrengen met 64 jaar. En - inderdaad - ik heb meer lucht.
Over veel dingen kan ik me niet meer zo druk maken. Wel wat de tricker is waarom Rob's nierprobleem weer is terug gekomen en waarom ik al 9 jaar diclofanac moet slikken met al die bijwerkingen.
ga je nog wel eens naar Jacob in Veldhoven?
Ik sprak laatst een vriendin (man met kanker) en ze horen daar de meest waanzinnige verhalen..
ze was stomverbaasd, dat ik had gehoord van Jakob..
zou het ook iets voor mij zijn