Veel gestelde vragen | Forum Index | SCDiet.nl Index | FAQFAQ    ZoekenZoeken     GebruikerslijstGebruikerslijst       RegistreerRegistreer  ProfielProfiel    InloggenInloggen      

SCDiet is eigenlijk weer helemaal HOT

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SCDiet.nl Forum Index -> Beginnersvragen
Onderstaande advertentie kan recepten en pillen bevatten die niet toegestaan zijn bij het SCDiet: (reclame uitzetten bij "Forum stijl")
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Tesselaartje

BerichtGeplaatst: Za Mei 20, 2017 6:44 pm    Onderwerp: SCDiet is eigenlijk weer helemaal HOT Reageer met quote

PALEO
BROODBUIK
HORMOONFACTOOR
DIABETES 2 GENEZEN MET VOEDING
ADHD....EN VOEDING

Wie komt dat allemaal bekend voor de laatste tijd??
Op DIT forum is heel veel hierover te vinden
Exclamation Exclamation
SCDDIET was zijn tijd VER VOORUIT.
Ik zoek hier nog steeds heeeeel regelmatig op en ook nog steeds naar recepten.
Dat dit forum eigenlijk niet meer bezocht wordt is eigenlijk
ONBEGRIJPELIJK. Exclamation
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jeanette

BerichtGeplaatst: Zo Mei 21, 2017 12:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hai meissie, leuk om hier weer eens iemand tegen te komen.

Ik zelf ben meer bezig met wietolie - al sinds 2012 - en ik ben het laatste jaar druk geweest - in gedachten - met SuverNuver. Oftewel Social Club Friesland.

Die wietolie zouden we legaal willen maken. Maar de publieke opinie is zwaar negatief en de Farma en de politiek strijd tegen en met elkaar om de drugswinst. Die willen helemaal niet dat het tientjesspul wordt.

Het SC-dieet kan ik niet meer volhouden maar ik blijf hier paraat. Cool Ik zie zelden iemand ingelogd maar altijd veel gasten.

Groetjes,
Jeanette
Naar boven
Onderstaande advertentie kan recepten en pillen bevatten die niet toegestaan zijn bij het SCDiet: (reclame uitzetten bij "Forum stijl")
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SCDiet.nl Forum Index -> Beginnersvragen Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: