Veel gestelde vragen | Forum Index | SCDiet.nl Index | FAQFAQ    ZoekenZoeken     GebruikerslijstGebruikerslijst       RegistreerRegistreer  ProfielProfiel    InloggenInloggen      

yógourmet bestellen

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SCDiet.nl Forum Index -> Vragen over het SCDiet
Onderstaande advertentie kan recepten en pillen bevatten die niet toegestaan zijn bij het SCDiet: (reclame uitzetten bij "Forum stijl")
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Marjanne

BerichtGeplaatst: Do Sep 07, 2017 8:58 am    Onderwerp: yógourmet bestellen Reageer met quote

Hallo ,
ik volg al jaáááren het SCD dieet en vooral de yoghurt is voor mij erg belangrijk. Nu blijk ik geen yoghurtstarter meer te kunnen bestellen omdat de webshop niet meer levert, helaas. Wel kreeg ik de tip van Gerard om bij Emma's Corner in Frankrijk te kijken.
Daar hebben ze 3 verschillende yoghurt starters, t.w. de classic, de bifidus en de kefir.
Welke moet ik nu bestellen, dacht zelf de bifidus maar wil graag zeker weten. Heb jij evtl. nog een ander adres waar de yoghurtstarter te bestellen is, liefst in Nederland.
Groetjes
Marjanne

P.S. Nog even als aanvulling op mijn vraag, ik heb een yoghurtmachine met een 2 liter container er in die 24 uur moet staan Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur priv bericht
Jeanette

BerichtGeplaatst: Do Sep 07, 2017 12:42 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb je beide posten bij elkaar gezet Marjanne.

Zelf maak ik al jaren geen scd-yoghurt meer maar gebruik ik de arla-lactofree.

Groetjes,
Jeanette
Naar boven
Onderstaande advertentie kan recepten en pillen bevatten die niet toegestaan zijn bij het SCDiet: (reclame uitzetten bij "Forum stijl")
Bekijk gebruikers profiel Stuur priv bericht Verstuur mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SCDiet.nl Forum Index -> Vragen over het SCDiet Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: