Veel gestelde vragen | Forum Index | SCDiet.nl Index | FAQFAQ    ZoekenZoeken     GebruikerslijstGebruikerslijst       RegistreerRegistreer  ProfielProfiel    InloggenInloggen      

Belangrijk!

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SCDiet.nl Forum Index -> Vragen en opmerkingen over SCDiet Recepten
Onderstaande advertentie kan recepten en pillen bevatten die niet toegestaan zijn bij het SCDiet: (reclame uitzetten bij "Forum stijl")
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
piano

BerichtGeplaatst: Ma Jan 22, 2007 10:00 pm    Onderwerp: Belangrijk! Reageer met quote

Belangrijk!

Beste mede SCDers

Zoals jullie zien is het kookboek nu helemaal up to date. Alle recepten waar zoetstoffen in vermeld stonden zijn aangepast met honing. Wij willen nl. niet de indruk wekken dat het SCDiet een afval dieet zou zijn. De diabeten onder ons, of mensen die om andere redenen geen honing gebruiken kunnen het recept zelf aanpassen met Hermesetas (saccharine) of Stevia.
Ik heb alle recepten meteen gesloten, dwz dat je er op die plaats niet meer op kan reageren, maar dat kan voortaan wel hier in het onderdeel 'VRAGEN EN OPMERKINGEN OVER DE SCDIET RECEPTEN'.
Iedereen die nieuwe recepten heeft mag ze naar mij toemailen.
Ik zal ze dan bekijken en in de juiste categorie plaatsen.

groetjes, Annemiek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SCDiet.nl Forum Index -> Vragen en opmerkingen over SCDiet Recepten Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: