Geplaatst: Za Jun 09, 2007 11:06 am Onderwerp: zware benen
Al jaren heb ik last van zware benen, niet constant maar voornamenlijk als ik opsta en als ik begin met fietsen, daarna gaat dit wel weer weg
herkent iemand dit en is dit ook te verhelpen met het scdieet. ik ben er pas mee begonnen
groetjes Tis
Geplaatst: Wo Jun 13, 2007 6:18 pm Onderwerp: toeval ook zware benen in het begin
Hé hallo
Het is heel toevallig maar ik ben ook pas begonnen en heb ook het gevoel zware benen te hebben. Dus misschien is het een beginnersverschijnsel.
Groeten Monique
Onderstaande advertentie kan recepten en pillen bevatten die niet toegestaan zijn bij het SCDiet: (reclame uitzetten bij "Forum stijl")
Gast
Geplaatst: Wo Jun 13, 2007 7:09 pm Onderwerp:
hallo Monique,
voor het eerst hoor ik dat iemand daar ook last van heeft, ik heb al jaren last van zware benen, de ene keer meer dan de andere keer, vandaag wat dat betreft een slechte dag, ik was op de fiets niet vooruit te branden. en mischien is het inderdaad iets van beginners, ik had overigens banaan gegeten waar ik allergisch voor ben, misschien heeft de verergering daar mee te maken?
hoe gaat het met je dieet, valt het mee of tegen?
groetjes Tis