Veel gestelde vragen | Forum Index | SCDiet.nl Index | FAQFAQ    ZoekenZoeken     GebruikerslijstGebruikerslijst       RegistreerRegistreer  ProfielProfiel    InloggenInloggen      

zware benen

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SCDiet.nl Forum Index -> Algemeen
Onderstaande advertentie kan recepten en pillen bevatten die niet toegestaan zijn bij het SCDiet: (reclame uitzetten bij "Forum stijl")
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
tis ernst

BerichtGeplaatst: Za Jun 09, 2007 11:06 am    Onderwerp: zware benen Reageer met quote

Al jaren heb ik last van zware benen, niet constant maar voornamenlijk als ik opsta en als ik begin met fietsen, daarna gaat dit wel weer weg
herkent iemand dit en is dit ook te verhelpen met het scdieet. ik ben er pas mee begonnen
groetjes Tis
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM Naam
Monique

BerichtGeplaatst: Wo Jun 13, 2007 6:18 pm    Onderwerp: toeval ook zware benen in het begin Reageer met quote

Hé hallo
Het is heel toevallig maar ik ben ook pas begonnen en heb ook het gevoel zware benen te hebben. Dus misschien is het een beginnersverschijnsel.
Groeten Monique
Naar boven
Onderstaande advertentie kan recepten en pillen bevatten die niet toegestaan zijn bij het SCDiet: (reclame uitzetten bij "Forum stijl")
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM Naam
Gast

BerichtGeplaatst: Wo Jun 13, 2007 7:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

hallo Monique,
voor het eerst hoor ik dat iemand daar ook last van heeft, ik heb al jaren last van zware benen, de ene keer meer dan de andere keer, vandaag wat dat betreft een slechte dag, ik was op de fiets niet vooruit te branden. en mischien is het inderdaad iets van beginners, ik had overigens banaan gegeten waar ik allergisch voor ben, misschien heeft de verergering daar mee te maken?
hoe gaat het met je dieet, valt het mee of tegen?
groetjes Tis
Naar boven
piano

BerichtGeplaatst: Do Jun 14, 2007 1:07 pm    Onderwerp: Reageer met quote

wie ben je, gast? Als je je registreert met een naam, dan weten we tegen wie we paten Smile

Annemiek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SCDiet.nl Forum Index -> Algemeen Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: