Geplaatst: Wo Dec 02, 2009 4:51 pm Onderwerp: bloed in ontlasting na een " fout etentje"
Vraag ,...
Kun je als je dieet volgt en een keer 'in de fout' gaat, binnen 1 nacht weer bloed in je ontlasting krijgen?????
Ik had 'etentje' gisteravond,. glipte er toch meel en suiker door waar ik dit niet verwacht had,... vanmorgen bloedende ontlasting:cry:,... of zou de ontsteking al eerder ontstaan zijn?????
wat is jullie ervaring??????
Geregistreerd op: 17-12-2005 Berichten: 538 Woonplaats: omgeving Den Haag
Geplaatst: Wo Dec 02, 2009 5:27 pm Onderwerp:
hai,
Ja, wat vervelend! Ik heb gelezen dat de bloedingen het laatste zijn die wegtrekken bij de genezing. Dus, je hebt wellicht nog bloedingen gehad maar niet zichtbaar voor het blote oog zou ik zo denken. Nu heeft het een zetje gehad in de verkeerde richting en BAM, zichtbare bloedsporen.
Als je geen andere verschijnselen had de laatste tijd, dan is de kans groot zo lijkt mij dat het dat is. Val terug op de intro en na een paar dagen zou het dan wel weer verbeterd moeten zijn. Netjes SCD en dus en goed opletten hoe het verder gaat.
Moet eerlijk bekennen dat ik ook weleens de fout inga en dat wel terugzie. De intro doet dan zijn ding.
Als het echt rood bloed is komt het van het laatste stuk van je darm. De kans is groot dat het aambeien zijn.
Hoe langer de weg van het bloed hoe donkerder het is als het er uit komt.
als ik per ongeluk een keer gluten binnenkrijg , heb ik dat ook, direkt...
daarna is het zo weer weg..
dus het hoeft niet perse een aanduiding van een ontsteking te zijn
Geregistreerd op: 17-12-2005 Berichten: 538 Woonplaats: omgeving Den Haag
Geplaatst: Do Dec 03, 2009 5:52 pm Onderwerp:
hai,
Het is voor ons en voor jou echt koffiedik kijken, want pas een medisch onderzoek kan vaststellen of het een ontstoken darm is of een aambei of een combi van beide of iets anders.
Bedn je terug naar de intro gegaan, en hoe is het nu?