Veel gestelde vragen | Forum Index | SCDiet.nl Index | FAQFAQ    ZoekenZoeken     GebruikerslijstGebruikerslijst       RegistreerRegistreer  ProfielProfiel    InloggenInloggen      

bloed in ontlasting na een " fout etentje"

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SCDiet.nl Forum Index -> Algemeen
Onderstaande advertentie kan recepten en pillen bevatten die niet toegestaan zijn bij het SCDiet: (reclame uitzetten bij "Forum stijl")
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
HeYokah

BerichtGeplaatst: Wo Dec 02, 2009 4:51 pm    Onderwerp: bloed in ontlasting na een " fout etentje" Reageer met quote

Vraag ,...
Kun je als je dieet volgt en een keer 'in de fout' gaat, binnen 1 nacht weer bloed in je ontlasting krijgen?????

Ik had 'etentje' gisteravond,. glipte er toch meel en suiker door waar ik dit niet verwacht had,... vanmorgen bloedende ontlasting:cry:,... of zou de ontsteking al eerder ontstaan zijn?????
wat is jullie ervaring??????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Cherie

BerichtGeplaatst: Wo Dec 02, 2009 5:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

hai,

Ja, wat vervelend! Ik heb gelezen dat de bloedingen het laatste zijn die wegtrekken bij de genezing. Dus, je hebt wellicht nog bloedingen gehad maar niet zichtbaar voor het blote oog zou ik zo denken. Nu heeft het een zetje gehad in de verkeerde richting en BAM, zichtbare bloedsporen.

Als je geen andere verschijnselen had de laatste tijd, dan is de kans groot zo lijkt mij dat het dat is. Val terug op de intro en na een paar dagen zou het dan wel weer verbeterd moeten zijn. Netjes SCD en dus en goed opletten hoe het verder gaat.

Moet eerlijk bekennen dat ik ook weleens de fout inga en dat wel terugzie. De intro doet dan zijn ding.

Niet stressen!

Cherie
Naar boven
Onderstaande advertentie kan recepten en pillen bevatten die niet toegestaan zijn bij het SCDiet: (reclame uitzetten bij "Forum stijl")
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Jeanette

BerichtGeplaatst: Do Dec 03, 2009 7:20 am    Onderwerp: Reageer met quote

Als het echt rood bloed is komt het van het laatste stuk van je darm. De kans is groot dat het aambeien zijn.
Hoe langer de weg van het bloed hoe donkerder het is als het er uit komt.

Jeanette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
orionne

BerichtGeplaatst: Do Dec 03, 2009 3:22 pm    Onderwerp: Reageer met quote

als ik per ongeluk een keer gluten binnenkrijg , heb ik dat ook, direkt...
daarna is het zo weer weg..
dus het hoeft niet perse een aanduiding van een ontsteking te zijn

sterkte, orionne
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Cherie

BerichtGeplaatst: Do Dec 03, 2009 5:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

hai,

Het is voor ons en voor jou echt koffiedik kijken, want pas een medisch onderzoek kan vaststellen of het een ontstoken darm is of een aambei of een combi van beide of iets anders.

Bedn je terug naar de intro gegaan, en hoe is het nu?

Cherie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SCDiet.nl Forum Index -> Algemeen Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: