Geplaatst: Wo Apr 04, 2012 9:32 am Onderwerp: afvallen/ aankomen
Ik merk dat elke keer als ik aan het dieet zit, voor een paar maanden, dat ik altijd een paar kilo afval. Op dit moment ben ik door het ziek zijn al 6 kilo afgevallen en ik ga nu beginnen met het dieet.
Is er een tip om te zorgen dat ik, terwijl ik het dieet doe, aankom.
Dit moet een hele moeilijke vraag zijn, hij is al 60 x gelezen. En ik heb ook geen antwoord. Misschien dat door het schrappen van de verkeerde koolhydraten er onbedoeld een beetje Atkins/south beach achtig gegeten wordt?
Ik zit nu een tijdje aan het dieet en het gaat goed, ik val niet af en kom zelfs wat aan. Ik probeer heel veel te eten, dus ook tussen de maaltijden door, wat ik normaal nooit doe. En dit werkt goed.
Ik doe dit niet alleen om aan te komen maar ook omdat ik honger blijf houden. Alle dingen die vullen mogen we niet hebben.
Maar dit werkt goed, dus geen vragen verder.
P.s. ik vond die 6 kilo ook niet zo'n probleem, alleen jammer dat het er eerst bij m'n jukbeenderen en daarna bij m'n borsten afgaat.