Veel gestelde vragen | Forum Index | SCDiet.nl Index | FAQFAQ    ZoekenZoeken     GebruikerslijstGebruikerslijst       RegistreerRegistreer  ProfielProfiel    InloggenInloggen      

afvallen/ aankomen

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SCDiet.nl Forum Index -> Fysieke bijverschijnselen.
Onderstaande advertentie kan recepten en pillen bevatten die niet toegestaan zijn bij het SCDiet: (reclame uitzetten bij "Forum stijl")
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Judith

BerichtGeplaatst: Wo Apr 04, 2012 9:32 am    Onderwerp: afvallen/ aankomen Reageer met quote

Ik merk dat elke keer als ik aan het dieet zit, voor een paar maanden, dat ik altijd een paar kilo afval. Op dit moment ben ik door het ziek zijn al 6 kilo afgevallen en ik ga nu beginnen met het dieet.
Is er een tip om te zorgen dat ik, terwijl ik het dieet doe, aankom.

Groeten Judith
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Jeanette

BerichtGeplaatst: Do Apr 05, 2012 11:23 am    Onderwerp: Reageer met quote

Dit moet een hele moeilijke vraag zijn, hij is al 60 x gelezen. Wink En ik heb ook geen antwoord. Misschien dat door het schrappen van de verkeerde koolhydraten er onbedoeld een beetje Atkins/south beach achtig gegeten wordt?

Groetjes,
Jeanette

PS Ik moet er veel moeite voor doen. Sad
Naar boven
Onderstaande advertentie kan recepten en pillen bevatten die niet toegestaan zijn bij het SCDiet: (reclame uitzetten bij "Forum stijl")
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Judith

BerichtGeplaatst: Di Apr 24, 2012 7:07 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zit nu een tijdje aan het dieet en het gaat goed, ik val niet af en kom zelfs wat aan. Ik probeer heel veel te eten, dus ook tussen de maaltijden door, wat ik normaal nooit doe. En dit werkt goed.
Ik doe dit niet alleen om aan te komen maar ook omdat ik honger blijf houden. Alle dingen die vullen mogen we niet hebben.
Maar dit werkt goed, dus geen vragen verder.

P.s. ik vond die 6 kilo ook niet zo'n probleem, alleen jammer dat het er eerst bij m'n jukbeenderen en daarna bij m'n borsten afgaat. Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SCDiet.nl Forum Index -> Fysieke bijverschijnselen. Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: