Veel gestelde vragen | Forum Index | SCDiet.nl Index | FAQFAQ    ZoekenZoeken     GebruikerslijstGebruikerslijst       RegistreerRegistreer  ProfielProfiel    InloggenInloggen      

Webwinkel voor SCDiet-benodigdheden

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SCDiet.nl Forum Index -> Veel gestelde vragen SCDiet
Onderstaande advertentie kan recepten en pillen bevatten die niet toegestaan zijn bij het SCDiet: (reclame uitzetten bij "Forum stijl")
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Paulina (1955 - 2007)

BerichtGeplaatst: Wo Jan 12, 2005 1:29 am    Onderwerp: Webwinkel voor SCDiet-benodigdheden Reageer met quote

Hoi Allemaal,

De homepagina van de webwinkel voor SCDiet-benodigheden is online, maar nog wel onder constructie. http://www.yourownchoice.nl

Groetjes van Paulina Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
M@rg@

BerichtGeplaatst: Wo Jan 12, 2005 11:12 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hi Paulina,

Ziet er goed uit, ben benieuwd wanneer je echt 'in de lucht' bent.
Ik ga zeker bestellen.

Succes,

Marga
Naar boven
Onderstaande advertentie kan recepten en pillen bevatten die niet toegestaan zijn bij het SCDiet: (reclame uitzetten bij "Forum stijl")
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Gast

BerichtGeplaatst: Wo Jan 12, 2005 6:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Paulina

Ziet er inderdaad goed uit.
Goed initiatief om zo op een plek de meest gevraagde producten aan te bieden.
Hoop dat het snel gaat lukken.

Succes ermee!!!!! Very Happy

Groetjes Olga
Naar boven
Leintje

BerichtGeplaatst: Wo Jan 12, 2005 7:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo Paulina,

Wat ben ik blij met jouw webwinkel! Al dat gezoek op internet en het bestellen vanuit t buitenland is voorbij dankzij jou! Mijn complimenten hoor! Ik ga, zodra de winkel is 'geopend', zeer beslist van alles bij je bestellen.

Groetjes,

Marjolein
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Angela M

BerichtGeplaatst: Do Jan 13, 2005 10:13 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo Paulina,
Ziet er inderdaad goed uit en volgens mij krijg je klanten genoeg!
Veel succes,
Angela
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
yava

BerichtGeplaatst: Do Jan 13, 2005 10:39 am    Onderwerp: Reageer met quote

hoi Pauline

Ik zal je site aanraden om meer low carb sites

Een super goed idee. Heb er vaak aan gedacht om een winkel te openen met producten voor mensen met bepaalde dieeten.

En goed van je om kokosolie te verkopen.
Naar boven
M@rg@

BerichtGeplaatst: Do Jan 13, 2005 10:59 am    Onderwerp: Reageer met quote

yava schreef:
hoi Pauline

Ik zal je site aanraden om meer low carb sites

Een super goed idee. Heb er vaak aan gedacht om een winkel te openen met producten voor mensen met bepaalde dieeten.

En goed van je om kokosolie te verkopen.

Yava,

De meeste low-carb produkten zijn niet SC legaal; er zit vaak proteinepoeder, cacao, zoetstoffen etc in.

Je kunt SC geen lowcarb dieet noemen' het is ECHT een selectief low-carb dieet.

Laat dat voor iedereen die serieus scdieet volgt duidelijk zijn.

Mvg
Marga
Naar boven
ed
Site Admin

BerichtGeplaatst: Do Jan 13, 2005 2:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb de link erbij gezet op www.scdiet.nl/waar.php (oftewel: Waar ingredienten aanschaffen)..

Groetjes,
Ed
Naar boven
Paulina (1955 - 2007)

BerichtGeplaatst: Vr Jan 14, 2005 12:01 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Yava,

De SCD-benodigdheden zijn wel geschikt voor low-carb, maar inderdaad zijn low-carb produkten niet geschikt voor SCD-ers, trouwens ook vaak niet voor diabetici, i.v.m. het vaak geforceerde hoge eiwitgehalte.

Low-carbers kunnen heel goed de noten, amandelmeel de kokosolie, franse roomboter en van de SCD-yoghurt gebruikt maken. Maar wat vooral belangrijk is voor ons allemaal, is de goede ondersteuning voor je gezondheid van vitamines en voedingssupplementen, zonder al die overtollige vulmiddelen.

Er zijn diverse low-carb en laag-koolhydraten winkels te vinden op internet.

Groetjes van Paulina
Naar boven
Bas

BerichtGeplaatst: Di Jan 18, 2005 8:22 am    Onderwerp: Webwinke Reageer met quote

Paulina,

Gefeliciteerd. De opzet lijkt me zinnig.
Wanneer ga je open??

Overigens, voor die yoghurt machine lijkt mij wel markt te zijn bij SC-diëters (hoeveel dat er zijn weet ik ook niet).
Ik liep er al een tijdje over te denken die yoghurt machine zelf in Amerika te bestellen (naast mijn Bomann die het overigens prima doet). Daar wacht ik nu mee.
Twee liter per keer lijkt me toch wat handiger.

Groetjes,
Bas
Naar boven
Paulina (1955 - 2007)

BerichtGeplaatst: Di Jan 18, 2005 10:48 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Bas,

De yoghurtmachine is inderdaad een uitkomst, de resultaten zijn zeer goed te noemen en je maakt inderdaad 2 liter tegelijk. Ik had zelf al de gok genomen en heb er meerdere staan, maar ik maak ook geregeld voor anderen.

De bomann is even met pensioen nu, maar voldoet verder ook goed.

Er wordt dagelijks hard aan de site gewerkt en we hopen eind van de maand de "opening" te mogen aankondigen.

Naar boven
Jeanette

BerichtGeplaatst: Za Feb 12, 2005 6:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Paulina,
Zojuist de eerste yoghurt met jou starter gegeten. Heerlijk zacht. Er zit nog wel een lepeltje AH yoghurt door want eigenlijk vond ik het een beetje eng om de melk en room met die paar kruimeltjes starter (0.25 gram is echt weinig) in de Bomann te zetten dus deed ik er voor de zekerheid een lepeltje van AH bij. Maar nu staat er een volgende pot af te koelen met alleen de custom probiotics yoghurtstarter en ook die ziet er prachtig uit.
Als ik het goed uitreken heb ik hier 4 a 5 maanden genoeg aan. En niet meer naar de Konmar in Katwijk hoeven is heel fijn. Was ik je eerste klant meisje? En wat ruikt die kokosolie lekker, daar ga ik mee oeroezen binnenkort. Volgende keer probeer ik bij jou ook de stevia zoetstof. Ik vind het heel zwak van mezelf dat ik niet zonder zoetstof kan en de stevia is toch natuurlijker hč.
Mijn man en ik gaan ook beginnen met Juice Plus. Dat zijn groente en fruit pillen met alle fytonutriënten van 8 fruitsoorten en 11 groenten en granen. Niet de koolhydraten dus denk ik dat de haver en gerst die er in zitten niet slecht voor ons zal zijn . Kijk eens op www.juiceplus.nl als je wilt Paulina dan weet ik hoe jij hier over denkt. Ik hoor jou mening graag.
Maar misschien voor een ander draadje want het is een ander onderwerp.
Groetjes,
Jeanette
Naar boven
Paulina (1955 - 2007)

BerichtGeplaatst: Za Feb 12, 2005 10:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Jeanette,

Ja, je was de eerste! De winkel zit er nu wel achter, zodat iedereen alle prijzen kan zien, behalve van de Yógourmet want die komt helaas pas volgende week aan.

Wij zijn natuurlijk maar amateurtjes, dus de bestelfunctie van de winkel die klopt niet, we hebben dus wel de winkel staan, maar er kan besteld worden via het emailadres. We krijgen morgen versterking, dus hopelijk wordt dat probleem opgelost.

Ik heb inderdaad naar die site van juiceplus gekeken, maar ik kan zo niet echt een mening hebben, ik mis namelijk een duidelijke ingrediëntenlijst met daadwerkelijke bestanddelen en de hoeveelheden daarvan, wat trouwens wel wettelijk hoort. De informatie die wel wordt gegeven is alleen van de completserie, de poeder dus. Daar zit wel soya en maltodextrine in. Het lijkt wel aardig, ook aardig prijskaartje, maar zo zonder meer productinfo zou ik het persoonlijk niet kopen, ik zou eerst willen weten wat ik nu precies koop.
Maar als jij de potjes hebt dan zullen daar de ingrediënten misschien wel op staan.
Ik zal eens vragen of ik een ingrediëntenlijst kan krijgen van die mensen, dan weet ik meer.

Naar boven
Lyana

BerichtGeplaatst: Di Feb 15, 2005 4:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo Paulina
Proficiat met je web-winkel. Very Happy
Ik heb er al gekeken, vind het prettig dat ik nu niet meer half internet hoef af te stropen naar producten.
Veel succes toegewenst
Groetjes Lyana
Naar boven
Cherie

BerichtGeplaatst: Do Dec 22, 2005 12:44 pm    Onderwerp: Binnen! Reageer met quote

hey!
De Yoghurtmachine ontvangen en meteen aan het werk gezet, morgen eindelijk yoghurt en afwisseling!
Cherie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SCDiet.nl Forum Index -> Veel gestelde vragen SCDiet Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: